wtorek, 24 marca 2020

Zasady wymiarowania rysunków technicznych.

28 komentarzy:

  1. Zrobiłem wszystkie dobrze
    Wojtek K

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłem wszystko dobrze

    Bartek K

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam 8/8 poprawnie. Weronika W. kl. 6a

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wszystko dobrze.
    Klaudia D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wszystko dobrze
    Oliwia R.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłem wszystko dobrze
    Wiktor W kl.6A

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłem wszystko dobrze. pozdrawiam Piotr Łaszczewski

    OdpowiedzUsuń
  8. Olivier Operacz 6 b - zrobiłem wszystko poprawnie

    OdpowiedzUsuń
  9. wszytskie odpowiedzi prawidłowe Maciej G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rafał Dopierała 6b udało się zrobić

    OdpowiedzUsuń
  11. Bartosz C. udało mi się wszystko dobrze odpowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko zrobiłem dobrze. Emanuel U.

    OdpowiedzUsuń
  13. 7/8 zrobiłem dobrze. Julian W.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko miałam dobrze
    Ania W 6a

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam wszystko dobrze
    Natalia Ł.

    OdpowiedzUsuń
  16. odpowiedzialem na pytania 6/8

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez pomyłkę zrobiłam zadanie dla klasy 6 i mi się udało.
    Marysia kl. 5

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wczoraj robiliśmy, ale dziś zostawiam tu ślad:) Było proste:)
    Albert Michalak

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłem wszystko. Ignaś.

    OdpowiedzUsuń