poniedziałek, 23 marca 2020

Linie rysunkowe i ich zastosowanie

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłem wszystko Dobrze

    Bartek K

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wszystko dobrze.
    Klaudia D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry. Zadanie wykonane. Pozdrawiam Maciej Dobroń

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadanie zrobione. Pozdrawiam Piotr Łaszczewski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry,
    Zadanie zrobione.
    Bartek Wiliński

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.zrobilem zadanie.wszystko dobrze! Wojtek K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadanie było bardzo proste :)
    Pozdrawiam Kuba R.

    OdpowiedzUsuń
  9. zadanie skończone, było przyjemne , dziękuję Nikodem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i łatwe zadanie. Pozdrawiam Łukasz K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam wszystko dobrze.

    Natalia Ł.

    OdpowiedzUsuń
  12. mialem wszystko dobrze
    sebastiian b

    OdpowiedzUsuń
  13. No, zrobione. Quizy są tak ciekawe, że robię też zadania dla starszych klas:))))Mam nadzieję, że nadmiar wiedzy mi nie zaszkodzi:)))
    Albert M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobione wszystko. Ignaś.

    OdpowiedzUsuń